Friday, January 5, 2007

"Så gør vi sådan når vi stryger vore..viskestykker(???)

Har lige sat mig med en kop te...med god samvittighed.

Hvordan er det nu lige at der samler sig SÅ meget andet end vasketøj i vaskerummet???
Jeg var garanteret et syn for guder: Iført mit absolut mest "klædelige"(men afsindig skønne) velourjoggingdragt..bagdelen i vejret, og med stor iver fløj vasketøjet rundt, bælter,smykker(og hvordan er de så landet der...må lige spørge datteren)..og samtidig lød der strofer af div. yndlingsmelodier i rummet. Ikke videre smukt , men måske det virker præventivt?
Fik også sorteret alt det tøj, der var "krympet" alt for meget i vask. Må holde op med at fodre ungerne med substraltiskud..det bliver alt for dyrt i længden.
Strygebrættet blev hevet frem...og da fortrak hunden i en vældig fart, og pludselig forvandlede jeg mig til HYACINTH BUCKET...og strøj viskestykkerne;-(...kvinde, få dig dog et liv!!

Min momentane sindsyge stoppede dog brat, da posten bankede på....TAK!

Nu vil jeg tage en times tid med pindene...det kan vel ikke gå helt galt.
Jeg tog med til Strikkecafe i Fredericia i aftes, og det var rigtig hyggeligt. Det er bestemt ikke sidste gang.

Der bliver ellers ikke megen tid til kreative sysler i weekenden.
I byen i aften, gæster til datterens fødselsdag i morgen, og øvedag med mandens rockorkester søndag...og det var så den weekend;-(.
Jeg må hellere udnytte tiden i dag.

No comments: