Wednesday, December 20, 2006

Juuul, juuul, juuul.....

Efter nogle meget urolige dage, er der nu lige et par rolige timer; til en kop god kaffe og en dyb vejrtrækning..og lidt tid til mig.
Siden søndag aften har vi herhjemme været igennem sygdom , operation, og nu - en "hjemvendt" søn.

Min 15-årige søn røg akut ind på sygehuset mandag morgen efter 12 timers voldsom mavepine...og ja, det var så den famøse blindtarm der lige skulle drille.
Operationen gik fint, men selve opvågningen og døgnet efter, var desværre meget kritiske, og der var en ny operation i sigte. Heldigvis slap vi for det, og nu kan vi ånde lettet op...og forhåbentlig nyde en god og lang juleferie.

På strikkefronten står det ret sløjt til...det er , som om det ikke bliver til andet end vaskeklude pt, men det svinder da en smule fra lageret;-)
Jeg har store intentioner for juleferien, og jeg håber ikke, der kommer flere "overraskelser". Jeg savner de stille aftener, og tiden til håndarbejdshygge.

1 comment:

Susanne said...

Godt at det gik godt :o) God bedring til den unge mand. Håber at du får en stille aften eller 2 med pindene. God jul til dig og dine. Kh Susanne