Thursday, December 14, 2006

LEVER STADIG...

Det er alt for længe siden jeg sidst har kradset ord ned på bloggen, men hold op, hvor tiden bare iler.
Selvom jeg i grunden ikke synes jeg har decideret "julestress", så er der så meget andet, der kan stresse..f.eks en større skriftlig opgave..SUK!
Mht strikkerierne, så snegler det sig lidt afsted; og så lige her, hvor jeg har meldt mig til "Brug´af dit garnlager"...typisk.
Det eneste jeg kan bryste mig af, er, at jeg da har lavet en plan for alt mit garn, og der næsten er færdigjort en vaskeklud....ikke videre udfordrende, men et dejligt forelæsningsstrikketøj. Nåh ja, så er jeg da også snart færdig med en trøje til det yngste afkom...en vamset sag på pind 15;-).Det er noget man kan klare på et par aftener, og det skal også gå stærkt, for det arme barn har INTET at tage på! (Hun er ikke PIGE for ingenting)
Mht kommende projekter, så har kribler det i fingrene efter at komme i gang med "cablesocks", og mon ikke de er på pindene inden weekenden?

No comments: