Tuesday, December 5, 2006

Rusk og regn...

..skal ikke kunne ødelægge min fridag i dag.
Begge teenangere ligger i deres senge med snue og hoste..og halse der er så ømme , at de ikke engang kan brokke sig..,-)
Vi skal hygge os indedøre, og bare tanken om en hel dag..uden vasketøj og studier, er helt euforisernede..og YEP, der skal strikkes!!
Killingen har allerede placeret sig midt i juledekorationen, og ser ikke om hun har tænkt sig at fortrække foreløbig, og hunden ligger med alle fire poter i vejret, og sover sødeligt.
Min datter er rigtig stolt, for hun har færdiggjort sit første strikkeprojekt; en rigtig sød hue...og den er faktisk blevet fin.
Nu har hun så kastet sig over FETCHING, og mit moderhjerte glæder sig over, at hun har fundet glæden ved at strikke..:" Jeg slapper så dejligt af, mor.."..og det er skønt at høre.
Især fordi hun pt er ret stresset; 7 klasse kan altså godt være en hård "omgang"..hormoner og tanker kører rundt i kroppen på hende, men det skal nok gå, og velvidende om, at hun ikke er den eneste der har det sådan.

Produktiviteten har ellers været i töp i denne weekend¨, og "høsten" blev eet stk hat, et par sokker og ca 50 cm på mit sjal, så det nærmer sig enden på det også..(pyhha..endelig)
jeg smider et par fotos ind senere, så der er syn for sagen;-)

1 comment:

Susanne said...

Jeg kan da lige se hund og kat for mig :o)Eneste fordel med de regnsvejrs dage er da, at man kan blive indendøre med god samvittighed !! Jeg er altså misundelig over din datter.... min gider ikke - ØV! Håber at alle er friske igen. Kh Susanne