Tuesday, December 26, 2006

Moose on the loose...

Elgen Helge hilser lige på.....og jeg tror faktisk han nyder stilheden herhjemme.
Ungerne er taget hjem til deres far, og der er dømt totalt "arejdsforbud" på studiefronten.
Udenfor er det så småt begyndt at blive mørkt, og jeg skal virkelig tage mig sammen for at bekæmpe min dårlige samvittighed. Jeg fik ikke gået den laaaange tur jeg havde besluttet mig til; ikke gjort rent, jeg fik ikke taget hul på regnskabsbunken, ikke vasket bilen, og ikke.....jeg kunne blive ved.
Til gengæld fik jeg taget hul på "sokkematén" til modellen uden hæl, fik færdiggjort datterens vams, fik kigget i mine dejlige strikkebøger, og derfor sidder jeg nu med en vanvittig stor lyst til bare at gå i gang med samtlige opskrifter på een gang. Pokkers..hvad gør man så;-)

No comments: